MARILYN MONROE WAS NOTHING BUT A DEGENERATE WH0RE.

very low low quality poast today. also very short. ENJOY!!!

aug 29

ok survived that womans brithday which i think has passed. now she is another year older. definitely past her peak because women peak at 22 or 23 and she is well past that! thank God. but Im sure she still looks good 4 chad and tyrone, as long as she didnt pork up into a huge fatass. and i kinda hope she did. but her family was never fat. i mean her mother looked good for being near 50 years old. damn.

had phone interview with auto tech IT company. seems like great place to work. my salary requirements were in range. it is hourly. from like 15 to 17 bucks an hour. yikes. i said my range is like 12 to 16 hahahahaha.

so i talk to the 22 year old HR gurl today, they said 15 minutes but it lasted more like 27 minutes, is that good? then she will have me talk to the Controller (accounting), which will prob be tougher, and THEN if i impress the controller on the phone, i get to have an in person interview, and then if i do well on that, i get the 15 dollar job.  but the company is well reputed as a good workplace. have benefits. doesnt seem like 50 hour weeks hahahahaha.  the big challenge is keeping track of all the engineers and getting them to enter their time.

i marked the phone thing today as .5 of an interview.

tomorrow i have actual 1.0 interview with testing lab. i guess it used to be a big local name until 2011 when they were bought out. but this company is getting massive growth though. how. why. are they breaking the backs of their slave labor? they have a reputation for Precision and Accuracy. like they are getting certifications and accreditations and testing car and plane and parts and shit where failure could mean people die. you cant really cut corners on that……………..can you? well sure you can. you just determine the limit of acceptable risk. how many wrongful death lawsuits are you willing to deal with. how many millions of dollars per year can you afford for this type of shit hahaha. its all abotu acceptable risk. risk management. im sure they have lawyers. in house corporate counsel. the company is worth at least 1 billion dollars hahahaha. well that includes 50 facilities. it damn well BETTER be worth over a billion! i mean shit the facility im going to tomorrow has to be worth at least…..10 million? they do like 30 different tests and shit. shit isnt cheap.

changed the posting schedule of this blog, to post on wednesday, saturdays, and sundays. figuring people have more time to read on the weekends, so, fresh posts on saturday AND sunday. and then one during the busy week hehehehe.  with a bunch of extra posts around crimbo and new years as a GIFT to muh LOYAL READERS hahahaha.

aug 30

940 am, all showered and shaved and dressed up ready to go to interview, leave in 10 or 15 minutes, maybe have a ridiculous coffee anxiety poop again hahaha. why not.

you basically got to give them the confidence and be the most positive, can do person ever. and that was really lacking last week for the IT job i really wanted. this job today i am kinda meh. but its another interview towards muh goal hahaha. number 18.5 hahaha. gotta get to 25. maybe 30. maybe 40. hahahaha.

gene wilder dead? thats kinda sad. he was truly funny and talented and i feel he had real integrity and i wish he did more in his old age. was he a J? I just assume he was, but i am not 100% sure. I know I’ve looked it up before. he isnt screamingly J like mel brooks.

yes he was. totally J. not really suprised there. looks like he had alzheimers. i did not know that.

AYO HOL UP. If he was so DEVASTATED by his wife gilda radners death in 1989 that he retired from acting, and i thought they had True Luv….. then why the hell did he get married to his fourth wife in 1991? a paltry 2 years later? Gilda Radner should be rolling in her grave! that is like him taking a dump on her grave!

i couldnt imagine the Luv Of My Life DYING tragically of cancer, and then me getting MARRIED to a new woman TWO years later!

ACTUALLY THAT IS FOOKING AWFUL, GENE.

but what do you expect out of a damn J? hahahaha.

i guess i dont know the full story but that is still a little suspect. when i lost the luv of my life it took a full year for me to stop hating all women ahahahaha. and so now a year from now, i need to be MARRIED, after finding another good woman, falling in luv, getting to know them, etc.

a new low of 137.0 pounds today, that is nice. i guess i would like to get down to 130. before i said 135, now i say 130. maybe i am anorexic hahahahahahahaha.

had interview with the testing company. huge warehouse crammed with tons of machines and stuff. did they say my number was too high or too low with the number I gave them in the application? I then reiterated my range as 12 to 14 today. the two managers were nice enough. nothing funny in the interview. except the chair I was sitting in kinda sucked and made me look shorter than I am. and I am a damn MANLET as it is. I shoulda just made a Joke and then switched it with another chair. I was wearing muh suit. they were wearing polo shirts with the company logo.

dear gmail, do you have a feature to list the UNREAD (bold) messages? that would make a lot of sense if you like archive or move messages to folders….but havent read them yet.

http://www.howtogeek.com/howto/27077/how-do-you-show-only-unread-emails-in-gmail-answers/

you gotta type is:unread

i mean i can do this, but normies really cant, and even thats not the point. GOOGLE should have a better UX. UI. whatever. hahahaha.

i mean the interview went ok. better than the shitty one last monday. i tried to be confident and positive. if you can’t be super confident, at LEAST be POSITIVE as FOOK. I was pretty positive and somewhat confident.

so what WAS the pay? 13 an hour? seomthing around that. there are also benefit, health insurance, 401k, time off.

company is in GROWTH AND DEVELOPMENT phase which means very busy. high prob of overtime. might involve going to a place 40 miles away. main facility is only 7 miles away. i was unaware of the 40 miles place. heh. it seemed like less than 50% of the time youd be going out there.

i had plenty of questions for them, i tried to act interested, tried to show i knew a little bit about the company, that i did my Homework and Due Diligence. I mean all job search advice tells you to do this. and I Do Do it!!!!!!!

but how do I do it compared to the other 5 people they are interviewing?

it was 5 or 6 other people interviewing they said.

finally got my TRS T shirt. it looks really good hahahahaha. apparently it was a small company that received its biggest order ever, so the guy was Busting His Ass to produce 500 shirts or whatever. well good. he seems happy for the business and has not complained about TRS being racist and he’s too good to take lots of money from racists.

some guy on the Despair Forums messaged me about being Alt Right, and I got all excited, and babbled for a little bit. he responded and I am trying to feel him out. It is safe to say we are in pretty different areas of the alt right. shit I think this guy might even be BLACK, hahahahahahahahahaha.

well then he is a black with his head on right hahahaha. he believes trump could help the blacks more than hillary, and i agree.

but yeah i am not really gonna be able to talk with a black about huhwhyte nationalism hahahaha.

hahahahaha and i thought alt right was just a DOGWHISTLE for “IM A WHITE RACIST!!!! WINK WINK!!!”

so i got excited to find another white racist……when in fact he is possibly a black nonracist. OH WELL. at least he is a Rightist!