IRON MAIDEN EVERY DAY KEEPS THE DOCTOR AWAY

feb 22

milo resigning. i think i already mentioned this. as trs says, we didnt realize the MSM lugenpresse thought pedophilia was a bad thing hahahaha. i guess they hate rightists even MORE than they LUV joos and degeneracy! wow!

taing benedryl today, did not sleep well last night unfort. today got a new project, well, technically was reminded of an old project that i forgot about. basically i need to “Create Some Documentation” for this device that I dont know how to use, so I have to figure out how to use it, write up some FAQs and How Tos and Fact Sheet and a report or something. produce our own documentation on how to use this thing. i can def source heavily from the manufacturer. big part of it is also teaching myself how to use android and ios, which is hilarious that ive never owned a smart phone,. basically every random normie 80 IQ is an expert at android OR ios because every normie has a phone! i do not have a smart phone so all this is news to me.

i dont see the value in the device. i think its too expensive and no one uses it because no one knows how. well….other people in our office do, but we gotta essentially try to SELL IT to our “clients”, and i use these terms very loosely. i dont REALLY need to SELL this overpriced thing. weve already wasted the money on it. now we just gotta convince people to use it. which imho is tricky enough. and imho there is easier, cheaper ways of doing a similar thing. real weird position to have a budget to by Tech Toys no one really NEEDS and then convince them to get Value out of it hahaha. and i cant really tell muh manager yeah no ones gonna use this, just cancel our subscription when this year is up because its a waste of money. but i should try to find some Usage Stats and include that in my Report. be like hey this thing is being used once a year and its costing us 200 dollars a year.

basically just busywork makework, not really adding value. real adding value would be never buying the thing in the first place!

its just WEIRD to be in this position, never expected to be in a place that was this FLUSH with CASH to spend on shit you dont really need, rather than trying to CUT COSTS EVERYWHERE and sending people home early and doing away with Quality.  but thankfully The Union wont let them send people home early, guarantees people X number of hours a week.

i am still learning the basics, like how our department adds any value at all. why are we NEEDED. just fire everyone and we could still get out a low quality product. does quality really matter THAT much? was the bad lesson i learned from my prevous job.

and the answer obviously is, YES IT DOES, when your product means fixing broken shit, and you don’t fix it.

but here we’re not really fixing shit. we are basically window dressing on a product that could get by without us. it would be a lot less presentable, but it would prob still SELL, and would still WORK. its like buying a kia vs a cadillac. do our Customers really need Cadillacs? well they arent really paying cadillac prices though. so where the hell do we get this money? other departments get federal grants. we could very possibly get fed grants but i cant name them. always forget to ask about that. i should ask about it. show the manager that i care how shit is run hahahaha. not that i want to take his job, not that I COULD, but to show I Think Like A Leader.

ok did some more at-home work on muh job project. going to bed at 8 instead of 7 because 7 was too early yesterday. took 2 benedryls tho today: one at 3ish, another at 5ish.

George is up to video FIVE on his 20 minute q and a responses. he’s HAD to have answered my questions in there, mentioned me. I am SCARED to listen. I might give it a few more weeks till I am less scared. he can email me if he wants, he has muh topkek topsecret email.

GOOD GOD I got an email from GREG JOHNSON hahahahaha personally thanking me for a donation I gave in december. Actually TWO emails ten days apart. WTF do I even say to that. I quickly send him a blabbering message back saying no, thank YOU, hahaha. I was just surprised that he’d send me an email for a damn paltry 5 dollar donation! What a Top Goy!!!!

Greg Johnson. Grindr Greggy, sending ME an email, hahaha, thats just ridiculous. I dont even care if hes a gay hahahahaha. guy’s done some great, unimpeachable work, and he was one of the first people I read when getting into This Huhwyte thing.

feb 23

greg johnson. say what you will about his private life, but that was a very HUHWHYTE thing of him to do, thank widdle ol neet me for a goddam 5 dollar dnation. just for that I will visit CC for the first time in months, find a great new interview hes doing with kievsky, one of muh oldskool fav guys, and think seriously about getting gregs nice hwyte country book. he is a great writer in addition to a good speaker/conversationalist.

real good guy greg hahahaha. does anybody even remember that meme. its still a good meme.

steve bannon speaking at cpac. nice. i would like to hear alot more of bannon speaking. not because i’m suspicious of him, but i think i would really like him even more than i expected. but shit, if he is suspicious, id want to know about that too. i just hope he is a YUGE badass, and unfort we often forget he’s there. never forget!

HAVE YOU LISTENED TO YOUR DAILY DOSE OF IRON MAIDEN TODAY?

I was not joking when I said IRON MAIDEN EVERY DAY KEEPS THE DOCTOR AWAY. it IMPROVES YOUR HEALTH.

This was actually the second Maiden album I ever got, after “Powerslave.” I saw Killers in the used CD section and got it. Not sure if I realized Dianno was on it. at any rate, he sounds GREAT. it’s pointless to compare him and bruce. both are great. ok, bruce is better, but i don’t think bruce would have fit on this album, and I think dianno could have have a good effort on later maiden. he has a great, masculine voice, brings out the masculine energy of the music very well. more of a tough guy than bruce. i mean i hate to say he’s MORE masculine because bruce is pretty damn masculine.

havent listened enough to the debut but killers seems to be the way stronger dianno album.

and it more than accomplishes the Health Benefits of Maiden: ie, Upping Your Confidence. UP THE IRONS, UP YOUR CONFIDENCE. high-energy, feel-good, masculine, confident, pulse-pounding music that makes you feel very alive. hard rocking. no mopey navel gazing. no negative emotions. good vibes all around.

not that i dislike sad music at all! but i prob enjoy too MUCH of it, and need more Happy Music! and so do you!

there is NOTHING wrong with Dianno era maiden. would be great at the GYM for POWERLIFTING and POWER SPRINTS.

now i’m obsessing about this darn job-related documentation project. in a good way, I think. but yeah def spending a lot of TIME on it, outside of job, no less. people better be impressed hahahahaha. write me a good reference for this one. i dont feel super pressured, feel more like a detective on the verge of cracking the case. in other words, feel good not bad, thank GOD. ACTUALLY LEARNING something and figuring something out. It takes some struggling with the concepts though. But this is NORMAL. But I tell you, I REALLLLLLY hate struggling with something and NOT learning it, and remaining in a state of confusion. that was the bulk of my last job. it made me doubt my ability to LEARN things. i felt like I had a LEARNING DISABILITY. And thought shit, maybe I still DO have a learning disablity. from sm0king all that MJ, and drinking too much when I was young, and also from having a super confusing job for over a year, combined with a year and a half of mind-numbing NEETness. It’s amazing my brain still works AT ALL and that I could learn something as simple as 1+1. But today I learned something. Not something super complicated. pretty embarrassing i had to struggle for a whole day with such a simple concept. WELP THAT JUST PROVES IM AN IDIOT. Thankfully I don’t really feel that way. Well if they think I’m an idiot…..I mean I was name dropping Bunuel today in reference to Dali, and I actually knew this architect this other guy was talking about. if were a total idiot I wouldnt know these names hahahahahahaha. It might just take me a day to learn a very simple technical concept, like you don’t plug this thing into that thing, it won’t work correctly. And I wanted to work with TECHNOLOGY????!!?!?!?!?!?!!? I was actually pretty good at it though. but the LEARNING CURVE was absolutely BRUTAL and VERY hard to SURVIVE.

i cant overstate how bad that year and a half of neetness was for my brain. i mean i HATE FEELING LIKE AN IDIOT. I USED to be pretty smart, I SWEAR. PLEASE BELIEVE ME!!!!!

feb 24

please respond! please believe me! please give me the benefit of the doubt! please treat me like a human being! please! I beg you! im not an idiot and im not a weird monster!

hahahaha. ok weekend. obv would luv huge thing of you know what. degenerate. bbbbbut i just want to get it out of muh system. give me one big bag o degen and thats it for a good while.

so in protest i have taken a benedryl, will take 2 valium  and 1 more benedryl with about 2 hours in between each.

ooooh sventh son has done his first post doxing video with face. very nice. would like to see moar. tons of great banter in the comments about him not being hwyte hahahaha. he is even more charming when he shows his face hahaha.

heh. tfw you go to dailystormer for the first time in a few weeks and see he has an official tshirt so you have to buy it now. it’s not the greatest design but these campaigns are limited time only. hope he doesnt come out with a better design immediately after this one closes.

oh dear god hahahahahahahaha. his first video AFAIK directly addressing MGTOW. is MGTOW even a thing any more? kind of embarrassing that I identified with it….like FOUR YEARS AGO hahahaha. to be MGTOW in current year is simple naive at best and J at worst.  see the mgtows bitching at varg in the comments, you can see how pathetic mgtow is.

took valium 1 at 630 pm. settling in with coffee and water and no one at the poker tables, damn. listened to abunch of yt vidyas at 1.5 and 2x speed. george feels you can do at 2x hahaha. hey im not hating. im a very slow talker to, i sound a lot better at 1.5 at LEAST.  wish i could do that in real life. might make me sound like less of a tongue tied idiot. only when im in interviews do i talk fast. still sound like a tongue tied idiot though.

oh god. came so close. i actually watched matress girl emma sulky’s retarded “raep” video for a few minutes today, i mean i had seen it when she first did it. she is not even attractive, but i would prob still bone her because she is an early 20s and non obese. and i get really titillated by scenes where the girl is on top and grinding her ass into the guy as he fooks her. great visual. i would really have fun with something like that. thank GOD i turned it off before i got too stimulated. i mean really? chinese joo mattress girl doing fake art that is closer to porn than art? however i almost wanted to jerk off to it to condemn her for being such a dirty disgusting dishonorable joo making a perversion of secs. it honestly cant be called “porn”, but it absoultely CAN be called mind-bogglinging jooish. layers and layers of jooish inception. thank GOD i did not jerk off to it, because then SHE would have won with her jooish filth. that isn’t TECHNICALLY porn, its more of a jooish perversion of Art and Aesthetics and Truth. not that porn isnt a jooish perversion.  but my god her artists statement on that video. read that fookin statement. dont watch any of the video unless you promise not to jerk off to it. cuz then the joo and their lies WIN, and you LOSE.

maybe i wanted an excuse to jerk off to something that wasnt “technical” porn.

wow. ALMOST slid down the slippery slope there. kinda disappointed i even took a step down that path, but glad i turned back. i mean it would be better to just jerk off to pictures of aryan women in wheatfields hahahaha. i mean i just feel kinda HORNY for ONCE, probably partially due to Weekend Party Time.

the title song is so good and i want seventh son to do a version of it. i would totally do it at karaoke. might have to do karaoke tomorrow. im thinking iron maiden, dio, danzig, maybe tom petty.

is steve miller a poor mans tom petty? is that unfair to steve miller? maybe he is a middle class mans tom petty hahahaha.

oooh nice been having a hot streak today:

2017-02-24-20_04_36-carom-0-01_0-02-no-limit-holdem-replay-14812328

well played but he culd have beat me. on one of my long cold streaks, he would have. and i have been cold a lot more than ive been warm! im 100 dollars in the hole all time!

https://smerffelectrical.com/smerff

this is what we need a LOT more of. this is a real guy named smerff in straya who is an electrician with his own electrician business. and on his business website he blatant says pro-white things and says he is a proud sponsor of daily stormer, who also proudly links him on their site. fookin awesome. we need stormer/white-supporting BUSINESSES in EVERY town.

his twitter account has been suspended. smerff. stormer’s was banned years ago haha.

i mean this guy makes no bones about his vehement pro-whyteness on his website, his facebook page, surprised that’s not banned.

check out the site. he employs at least seven proud white men and has classic aussie banter. does not tone anything down to try to increase his business. he obvious does well and STILL has STRONGLY pro-whyte message. amazing. terrific! this is awesome and we need companies like this in every town in the US, straya, the hwyte world.

see their contact information and tell them how awesome they are. send them money for doing no work. in a way this is even better than great journalism like stormer or TRS. they are out in the community providing hugely valuable electrician and AC service ANNNDDDDDD spreading a very positive pro-whyte message to their customers. i cant even wrap my mind around this, i have to sleep on it hahahaha.

daily stormer tshirt hehehe. apparently the company isnt actually alt right or pro white, but SO pro freedom of speech they will print pro white shirts as well as awful BLM and pro-abortion shirts. hmm. i was hoping it wouldnt be like that. i dont want to support baby murderers. but it is pretty good for a FREEZE PEACH advocate to actually not be a lying hypocrite when it comes to pro hwyte stuff. most freeze peach joos are anti freeze peach when it comes to HWYTES.

welp hope he doesnt sell my name and address hahahahaha. i mean it would never stand up in court hahaha unless he were subpoenaed for my name hahaha. which isnt gonna happen. what am i a lawyer all of a sudden?

i mean the chances of me not getting a job because somebody spilled the beans about me on an internet site that i bought a daily stormer (and trs) shirt……i dunno i just dont see it happening.

took valium 2 around 9pm

i sometimes have post titles that have nothing to do with the content, just saved from perhaps long before. did this with about 3 posts recently. 80% of posts I try to have somewhat relevant titles hahahaha.

the hacker wars, been meaning to watch this. large part from weev, dont think he talks about hwyte stuff tho. but hes def thinking it hahaha. he’s just a really interesting smart guy.

https://directory.libsyn.com/episode/index/show/illusionofsanity/id/4710977

weev on illusion of sanity 2016, alawites. a harder to find interview hehehe. have to use a libsyn downloaded to download it.

trying to find and follow all the pro-hwyte hwytes on gab hehehe. did my first repost today re the daily stormer shirt

yeah the two valiums dont do much but i guess its nicer than the alternative hahaha. the alternative being absolutely nothing. a bag of MJ would be so much better tho. but kind of scary to think that MJ is 600000000000 times more power than VALIUM, which is well known as a habit forming, addictive drug that can K you in super large doses. well im clearly not taking enough! should I take a third? but its already almost 11pm and i am getting tired and it would just be a waste. if i had MJ i would certainly be blazing it all day until the moment i crashed into oblivion.

yeah but at this time in the short term, isnt the valium in infinitely greater supply than the MJ? meaning, i have 80 valiums and 0 MJ.

heh. listening to NOTHING but iron maiden the past week. been pretty productive there.  whoops havent listened to the early 90s albums. ok putting on “no prayer for the dying”, which came right after 7th son. people crap on this album but it doesnt sound immediately horrible hahaha.

hmm well i made executive decsion and took valium #3 at 11pm just now. maybe it will be a waste, but i do have a lot. once i get down to like 10 then i will save them for “emergencies only”, for example, going out to a social function, or god forbid a “date”, or a job interview, or maybe a big Job Presentation. don’t think I will have to do any serious presentations for a while tho. if ever. i mean it would be a good thing to have that kind of responsibility and actually do an average job on it. good for resume, good for future interviews.

heh. started playing around with zillow to see where i you could get a “cheap”, small home in a somewhat hwyte boondocky area. basically get a trailer. white pride single wide (credit fatherland jim.) get good deals here but wonder about the white trash in close proximity. i believe that hwyte trash is better than black trash, although the Opioid and Meth Epidemics are making the hwyte trash even worse. why dont they have trailers that are on like an acre of land and dont have other trailers 10 feet away. but then you would basically be paying as much for the land as you are the trailer. trying to understand mortgages, 30 year fixed rate, 5/1 ARMs, etc. they should teach this in middle school or first year of high school. no later than age 14.

1 am here. should go to bed. been up since 5 am. meaning i have been awake for 20 hours. pretty serious. might take a benedryl just to be ultra idiotic. a pill popping machine on friday party night. 3 valiums and 2 benedryls. that can’t be good. but you could make an argument that its better than MJ! or is it? i mean im not so incoherent i cant type or look at zillow for 45 minutes hahaha.

i might actually be a good Real Estate guy. cuz i am very interested in finding decent homes at a good price and especially in good, safe, hwyte neighborhoods. but i would want to be honest and not bamboozle people into jooish mortgages. cuz it honestly is confusing. predatory lending. and i cant figure out what is the best deal. 30 year fixed is higher payment but supposedly more stable over the long term. so you pay extra for “piece of mind.” i kinda like that. but i certainly wouldnt want to live in the trailer for 30 years. 5/1 is built for people who want to move within 5 years. uhhh do they have a 10/1? i might like that better hehehehe.

ideally you just buy the house outright with cash. show up with 20 grand cash and buy the 20 grand house. but there is also homeowners insurance and property taxes. why cant they just include this in the price of the house. why cant they teach this stuff in high school instead of fookin english and spanish and diversity social studies and more bullshit sciences like geography. teach you stuff that will actually help you live a better life. how to be smart when buying a home, getting the most bang for your buck. you can always study the stuff that interests you from the comfort of your nice little home that you are not getting jooed on. of course, why would the joos want to teach the goys how NOT to be jooed.

 

 

Advertisements

IDEAL WOMAN HAS LOW NUMBER OF SECHS PARTNERZ, ABORTIONZ

nov 2014

yep day off tomorrow, which is sunday. nice saturday working. no easy day. never easy day. well its usu saturday which is the easiest but today was constant busy-ness.

what’s better, when a gurl rejects you because she doesn’t like you, or when she essentially disqualifies herself by getting pregnant?

i have had female frenz before but they never got preggers while i knew them, prob because they were prob on BC as they had sechs with their boifrans. and i did not care, because i was not in luv with them, and i was frenz with the boifrans too.

but if you are in luv with a gurl and you want to switch that OFF, just convince yourself that she is PREGNANT.

and then this brings up the VERY tricky issue of Abortion, which I have never been comfortable with, and which I have successfully avoided all my life because i never had a gurlfriend and never had to deal with Birth Control and/or Abortion head on.

And I generally think Abortion is Morally Wrong, it is probably more morally wrong than Drunk Driving, and at the very least, it goes a long way towards making a woman Crazy, maybe just as much as general promiscuity does.

My Ideal Woman would have a Low Number of Sechs Partners, AND a Low Number of Abortions.

Then I started thinking, what is the Average Number of Abortions the Average Woman in the US between the ages of…..i dunno, 20 and 40.

I read something ridiculous saying the Average Russian Woman in 2000 has had 2.5 Abortions and I thought that was shocking. That seemed like a lot IMHO. Also yes I know that is prob a real difficult statistic to measure accurate. just like average number of sechs partners.

If I were a woman, I would not want to have an abortion. But I would not want to have a baby either. And in this day and age it’s real easy to rationalise having an abortion: its legal, women have fought for this right, bla bla bla, it might not be FUN or PLEASANT but just be thankful the option is available for emergencies. and so then you go get it and feel ashamed for a while and hope you never have to do it again.  i think this might be a fairly common Rite Of Passage for Middle Class Career Bound College Gurls. They party, get preggers, take a semester off skool, have an abortion, then hopefully straighten up their act afterwards, and go to grad skool and get a good career and then have a babby at age 40 with the help of fertility medz.

so woman having the baby would probably be more moral, and it wouldn’t be a dealbreaker of u being friends with her. but there’s no way u would go out with her then.

but would her having an ABORTION also be a dealbreaker? but ALL women have Abortions at some point or another! u might as well be asking for a VIRGIN!

Well u certainly not asking for a VIRGIN, because that’s impossible, hahahaha. but how impossible is it to find a gurl who hasn’t had any abortions? So the average american gurl has taken 9000 cox, fine. How many abortions has the average amerislut had? 9000?

but u will never understand because u am not a woman.

u suppose it wouldn’t be a dealbreaker for u Dating Her, but it would def take her a few months to Get Over It. Hopefully.

See everyone who’s against abortion always gives you bible verses, and even though i am kinda religious, i also have big problems with christians too.  i would be against abortion for deeper reasons, namely i find murdering human life to be immoral, hahahaha.

so yeah, if you need to back off of a woman, just tell yourself that she’s pregnant.

so say u have some b1tch on the pedestal, u are in luv with her, hypothetical here, but if she were preggers, and i can’t give odds on that, i do think she would probably get an abortion. especially if she doesn’t like the guy any more. so i have to decide if her recently getting an abortion would be a dealbreaker for me. well…. i would have to give it a few months i guess. i am not really comfortable with abortionz and hope i never am, in fact i wouldn’t mind becoming even more anti-abortion as i get older and more conservative hehehe. but wouldn’t it be ironic then, if her having an abortion would be what allows me to Date her, whereas i DEFINITELY would not Date her if she has the Baby. Super Ironic Uh?

what would be worse, her being pregnant, her getting an abortion, or her getting some long term sex disease like herpes or hepatitis???????