DECENT PEOPLE HAVE REGRETS

may 12

muh d1ck sheeeeeeit smacks lips. bix nood mufugga. ayo hol up. hol up.

tick tock wagie! back to work! time is money! add value for the team! trim the fat! back to work! time is money! another day, another dollar! streamline your workflow so you can be more efficient and produce moar! theres always room for improvement! study other people and try to improve your workflow!

big interview with post office on monday. 4 days. they want me to bring social security card. they already had me do a drug test. so in other words, i have a pretty good chance (50 50 hahaha) of actually getting the JOB.

well I am not sure how much off the job studying I will have to do for Letter Carrier. not as much, hahahaha. who knows if there is even an intranet I can log into.

if i get mauled by pit bulls or something there is probably some waiver I sign saying the post office will not give me any money for that hahahaha.

i saw some stupid quote by willie nelson saying “99% of the worlds lovers are not with their first choice, thats why the jukebox plays” or something, meaning there is a super high demand for songs about not luving your luver I guess, or pining for your First Choice hahaha.  i generally like willie nelson but come on man thats degenerate. what are you really trying to say here, has the weed clouded your mind, probably.

my response is, dont date someone unless they are your first choice, its a lose lose situation, and its a j00ish thing to do to THEM.

whenever i have gotten feelz for a woman, they were always muh FIRST CHOICE. That Woman was my First Choice and I guess still is. so now I have been in luv with her since about october 2014 and just waiting for it to fooking die off already. i mean theres nothing to sustain it. but the memories and sorrow hahahaha.

hey they say dont settle for someone who makes you an option not a priority. well priority means first choice. option means second or third choice. nope. i wouldnt want to marry and i sure wouldnt want to have CHILDREN with a second or third choice. it seems super unfair to the poor children.  i would rather find other ways to support other white children. white orphans hahahaha. maybe adopt a white orphan hahaha. but thats hard to do.  thats why everybody adopts nonwhite babies. theres not a huge supply of adoptable white children.

yeah i mean i guess i would do the right thing and try to take good care of my children even if i had them with a third choice woman. maybe i could grow to not hate the woman hahahaha.

but i would rather i be in luv with the woman i create and raise new life with. than use the poor children to try to force me together with the unimpressive woman.

but luv itself is overrated. thats not how the real world works. you wait for luv, you wait forever.

well, i disagree. women have been in luv YOUNG, and I think they should marry these guys rather than say “im too young to get married. i havent experienced enough of the world.” is always code for i want to be a huge slut. run away from me. i will be a terrible wife and mother.

shit i would have gotten married at age 21 if the woman had any interest hahaha. of course she didnt, i never even dated or fooked her (woman1).

it was amazing that I developed feelings for other women. a miracle from god. youd think once you found the luv of your life, you’re not gonna find anyone again. but i sure did. turned out she wasnt the luv of my life hahaha.

but That Woman sure was! this one was different because……out of all the women I have luved, like maybe 6 of them, she was the ONLY one I had a Real Relationship with! so that was a big deal.

i mean i fooked a gurl once but we didn’t have a Real Relationship! thats what i mean by pseudodating.

and there was NOTHING “PSEUDO” about the Real True Actual Literal Relship I had with That Woman.

ok going to get oil change tomorrow. called the car place like a real man. actually a real man would change his own oil. i am unmanly because i have literally no interest in cars. no interest in sports. no interest in gadgets and tinkering and workshops and tools and stuff. the manliest thing is that I do like guns, but I dont really care about the technical shit, like check out my sig sauer .4839038u5 caliber hollow point bla bla bla with i dont even fookin know. I just want a standard handgun made in a white country like US or germany or sweden or russia hahahaha.

but i am too lazy to do all the paperwork. I mean I would sound like a weirdo if I went to the gun store to talk about guns. they’d be like, uhhhh you are not a gun guy. you want this gun so you can do something WEIRD with it. Im not selling you a gun. and id be like how is protecting the second amendment WEIRD mufugga. hahahaha. and they say its not, but YOURE being shifty and disingenuous. you Reek of Weird Vibes. DRIPPING with DESPERATION. give off a really weird vibe hahahaha.

that is another big self criticism. I see myself as Just Giving Off a REally Weird VIBE that people can’t explain, they just FEEL it and SENSE that I am Weird. Like I am Emitting an Aura. Reeking and Dripping with desperation and weirdness, like pigpen is reeking waves of dirt and dust and BO. and everybody perceives this. men, women, employers.

but its really not true 100%! when you get to know me you see i am not THAT weird!!!!!!!! I was actually able to become Close Friends with an Attractive Young woman for 2+ years! and she didnt think I was weird during that time.

I was fairly well liked at my normie job for a full year!

so yeah this self image of myself as a BIG WEIRDO has got to stop. but ive kinda ALWAYS thought of myself as a huge WEIRDO. so that is a problem. sets you back on your confidence haha.

MJ makes MOST people degens and is a net negative for them…..but not for me! Ima Special Snowflake!

so i  became aware of this youtube gurl over the past month or so, evalion. this adorably cute, marriageable young waifu type, who is talking some pretty hardcore 1488 anti j00ish stuff. i guess after the sinead “dumpster fire” I am a lot more suspicious about this sort of thing.

yes she is insanely cute and i prob would marry her hahahaha. i am a sucker for pale skin and long dark hair.

BUT she has no business wearing such revealing clothing! red flag #1!!!

and muh buddies on TRS say she is obviously batshit crazy, personality disorders, bipolar, borderline, hysterical, sineadlike.

also I just dont TRUST pretty young gurls who get involved in The Movement at this level as Content Creators. I worry it is just a trend for them. I hope she proves me wrong in 5 years. but even sinead just appeared out of nowhere less than a year ago. then they get 20000 subscribers really fast, then within 6 months do something really stupid. its like real life. you get with a qt young gurl, seems too good to be true, because it is, and then 3 months later, its over, and you are horribly disappointed, heartbroken, and angry.

I like and trust wife with a purpose because she is not so “extreme” and she has 5 fooking kids. that is 5  great bona fides for me!

like i say, i hope evalion proves me wrong, but young women appearing out of nowhere and making these kind of political statements…..are usually batshit crazy and prob will turn away from the movement within a year when they find the next edgy thing.

besides with trump and everything, the “alt right” is getting moar attention, such that your internet savvy leftist professional colleagues who read buzzfeed or whatever might have read a shitty article about “white supreemist richard spencer” or somethign.

like you dont just show up to something like this. its a JOURNEY that takes YEARS and you should be able to talk about that journey. otherwise you are probably just being brainwashed by your aryan warrior boifran. why dont you make some babies with him instead of making vidyas and showing Thirsty Betas your secsy white skin.

come on TRS forums some time, these guys will put you in your place baby hahahaha. then you will call them a bunch of virgin woman hating f4ggots hahaha. and then get into flat earth or mudsharking or passing out paper flyers to white hating leftists about white genocide hahaaha.

making white babies and being faithful wives is the most important way these women can really help the movement. not by being crazy attention seekers.

come back when you have 5 kids like wife with a purpose.

but yeah. how many guys you been with? any black guys? how many abortions you had? you gotta vet these female entryists the same way you would vet a potential wife. cuz this is important shit.

i mean if a woman is into “basic bitch” political stuff, thats less concerning. like if they have  trump hat or vote for trump. perfect. but a 1488 white nationalist gurl is just too risky. its like when i was YOUNG, i thought it would be AMAZING to have a qt gurlfran who liked METAL. now i realize how bad of an idea that would be. especially now since women are getting into metal as its getting more hip. so you get hipster sluts, crazy sluts. just give me a nonslut who doesnt listen to music at all.

NILE is a great death metal band and more importantly seem to be great people. karl sanders seems like the nicest, sweetest, chillest guy. they dont seem to do degenerate drugs or bang bitches. i think karl has a wife and kids. the most they do is smoke MJ and drink beer. they clearly have tons of fun on stage, as they should. not a bad job to have. being a huge moneymaking band, be beloved by critics and fans, never selling out. they are totally living the dream. i really wish I liked them more, but I have such a hard time with the clicky drums and “overproduction” and I have wished and wished that nile just had a more “underproduced, raw” sound on record.

maybe i just need to watch more live shows hahahaha. but its really hard to get a good sound there too.

I would be like guys lets go into the studio and record the whole album as live as possible, then we might touch it up a little to bring out the best sound possible.

full disclosure: i saw nile in 1999 when i was a young teen and they were a few years from their peak. this was between “catacombs” and “black seeds” and they were playing tiny clubs and making a name. it was on my short list of best ever shows. very memorable. everyone in the band was mingling with the crowd and all very friendly. that made a big impression on me. some of the crowd were not familiar with the band but we were. we were up near the front of the stage head banging like metal nerds. it was a tiny club, much smaller than in this video. we we pumped up and the band was pumped up and it was a great show. everyone in the band was super outgoing and friendly, including karl sanders, who kinda seemed like a big drunk slob, but I think he was just chilled out from smoking MJ and playing a ridiculous show. very tight. we bought some CDs and they autographed them. just a great show and a great memory for a young metal fan. we had no idea they would get so YUGE in metal, but they sure did.

and they seem just as honest and genuine and sincere and friendly, so thats good. but after 10 albums they have a reputation as being a bit “wanky” and cramming 9000000000000000000 riffs into a riff salad and fast for the sake of fast, and having a sense of hubris that they cant tell that their songwriting is suffering.

well i can’t say their songwriting IS suffering! indeed i found the catacombs album to be VERY challenging to my 16/17 year old mind, and I made such a conscious effort to wrap my mind around it…..which ultimately proved very rewarding. but yeah. i got the black seeds album but then got off the nile train after that hahaha and maybe that was a bit premature on my part, is all I’m saying.

just try to remember the friendly, great guys who are making this kind of overwhelming, dizzying, confusing music hahaha.

like if they had more slow riffs and slow songs like on their “festivals of atonement” EP. that was less of a “progressive, technical” album but it showed some very solid songwriting. was less confusing and overwhleming and riff cramming.

anyway those were more innocent times hahaha and the old nile concert was a nice memory there. a sense of connecting with the people who make the music. them being really down to earth people. non autistic non neets. bigass normies in the best possible way. regular nice people doing something really kewl.

who knows maybe maybe other bands are just as Nice People. but i used to go to a lot of concerts and that sense of connection was often not nearly as much bla bla bla

managers listen to your god damn employees.

heh i think at my last job the managers WERE very willing to listen to the employees….but those managers didnt have any power to do anything or change anything. the REALLY big decisions were made by the managers managers. and those people we didnt like.

it has just been a really stupid ridiuclous retarded, stupid, pointless, wasted 10 months and counting. quit your job and try to find a new job. good god. just because a personal relationship went bad. come on.

yeah well that personal relationship was a part of that stupid job too.

so yeah. never get involved with anybody who’s in your office/department. that you have to see every day in other words.

uhhh maybe this was all part of GODS PLAN to show me that that was not the Job Meant for Me, and she was not the woman meant for me hahaha.

i guess GOD meant for us to be Good Friends for a few years…..but he definitely did not intend for us to be anything more. UNFORTUNATELY FOR ME, hahahaha.

uhhh then whyd he give me those feelings for her then. havent I been TESTED enough? I mean all the TESTING has been feeling more like a PUNISHMENT, for a LONG time.

you know whats 90000000000000000000000 times more degen than homosex? the stuff that average women do. because its SO widespread, and people just take it as normal. its NORMAL for people to have secs with people theyve just met. its NORMAL for women to have 10+ number. homos are a tiny part of the population and its not gonna affect us, well except for women who hang out with homos and treat their degeneracy as normal hahaha. every woman has gay male friends. you dont know any gays? just ask your gurlfran, she probably knows several. and sees no problem with them fooking 9000000000 other gay guys. perfectly ok. fisting parties and such.

so what the hell is your gurlfran ok with???!?!?!?!?! if she thinks all that is ok?!?!?!?!

when your GF hangs out with degenerates and says, nope I dont have any problem with this! as long as its consenting adults.

your woman should have a stronger moral compass than that.

hehehe adding to my questionaire for prospective wife.txt file again. now there is a good 10000 word post!

i would say if you are going through a tough time, then become a degenerate MJ smoker for 3 to 6 months. just to build some more distance between you and the tough event. then detox for 3 months and PROBABLY your pain will be less severe. if not, try to get 3 months of SObriety in, then become a degen stoner again for 6 months. and then quit again. by this time you should notice a difference.

yeah at this point its like processing GRIEF that just wont go away. that lingers WAY too long.

but i mean some people just cant be replaced! I never treated people as replaceable! i just wanted her to show me that I was a little less replaceable!

I felt this feeling of replaceability as soon as I starting dating women in 2004 and getting really dumped haaha.

ok doing laundry. also getting dental teeth cleaning today. that could be horrendous. I have not been taking care of teeth.

but yeah cute young gurls should be makign their own youtube channels saying gas the k1kes race war now 1488. leave that to the men. its weird and off putting and a turn off when women do that. just say trump is kewl and I will encourage my friends to vote for him. and that is MORE than good enough.

a cute young gurl could easily influence the vote of her Thirsty Beta Orbiters! I’ll hang out for you if you vote for trump. or hillary. or ANYONE.

but would this really have a big effect on the ultimate results? it would probably be less than 1%.

but 1% is actually pretty big though.

but yeah. she was very irreplaceable for me. i cant jsut go out and get a new one. her being gone leaves a big void. very much like someone dying. you cant replace them, and their loss leaves a void.

so at this point i would start looking at the Grief literature.

well since i dont have any MJ I took a big honking half dose of nyquil. almost out of nyquil hahahaha.

will def get some moar soon. weird how nyquil seems to reach its expiration date so quickly.

Advertisements