MY PERFECT HIGH SKOOL SYSTEM

1221

shit. i accidentally saw the worst thing i have ever seen since perhaps “3 guys 1 hammer”, and i hesitate to even describe it! it was just godawful. would like to erase it from my memory. it was “basically” a “crushing” video but even worse. where a “woman” was using a high heel to gouge out a fluffy little animals eyes and pierce its skull and grinding into its skull with a god damn fooking high heel through its eyes and brain and skull. i think it was a dog like a fluffy little dog. you are not used to seeing the animal in such a position. it looked like its little legs were tied with a weak ribbon and it was helplessly squirming around and thank god i did not have the sound turned on. and the woman was just grinding the heel through its eyes, into its skull, jesus christ. i mean come on.

i didnt even realize what i was watching, it started right out with the heel in the eye, in progress, and how are you supposed to recognize and process that.  after like 10 seconds it sunk it and i was like oh jesus i hope this is fake. how could something so horrible be real. oh dear god cannot be unseen.

i couldnt pull my eyes away, like i had to see the horror. although i think i did not / could not watch the whoel thing. it was like a 1-2 minute webm video.

then i hid that post and shortly after reported it to Mods. meaning THEY are gonna have to LOOK at it! but i think alot of innocent readers of the 8ch thread got mindfooked accidentally watching the same thing.

i mean it COULD be fake. but it didnt look blatantly fake and i am not willing to look at it again!!!!!!!!!

it haunted my mind as i tried to go to sleep.

thankfully i was able to sleep. i had a weird dream but nothing like that horrible video.

HOW did i see such a horrible thing you may ask? i was reading an 8ch.net/pol/ thread that was actually very interesting and good: when you are “dating” someone you think is Red Pilled, but they turn out to be horribly Blue Pilled. you think they’re cool, but they’re not really cool, and you feel disappointed and maybe even somewhat betrayed. hehehehe. had some relevance to me. it was a great thread and worth saving/linking…….except that one god damn post more than ruined the whole thread.  yeah i mean it really takes time to get over seeing something like that!

i think the post the awful poster was trying to make was, stop white knighting and orbiting the 1 woman in this thread, because women are pure evil, see what they can do!!!!!!! its a WOMAN doing this stomach churning, brain boggling evil!

i think that was his point.

which is a valid point, but he was clearly an unhinged true woman-hater broken man mgtow type. because you dont have to SHOW this kind of thing to prove the evil women are capable of. shit this will make you think women are MORE evil than they really are. the guy has to have a screw loose to have a copy of this video on his computer, and to then post the video to 8chan, to make anyone watch it.

he hid it behind a “spoiler alert” question mark so it didnt show up right away. you had to click the spoiler first to get to it.

note to self: read the responses to such posts before clicking on the question mark hahahaha.

i mean i had spent some time on 8chan earlier that day so had already seen a few pcitures of big black dicks, and dead bodies, and decapitated bodies hahahahaha. but i was not prepared for this.

and that is only right and just. i hope NEVER to be prepared for THAT. the PROPER reaction is HORRIFIED. the proper reaction is to have it haunt you at night. if you didnt have that reaction, then youd be a damn PSYCHOPATH.

anyway the guy was massively butthurt that there was a gurl talking in the thread and all the 8ch betas were trying to impress her. and i an understand the butthurt all too well. i dont like women coming into muh safe male spaces, because all the lonely thirsty betas fall all over each other trying to impress the gurl, because your Political / Social / Religious / Philosophical MOvement is 99% Thirsty Beta Virgins.

oh god i gotta stop using that word “thirsty” its gay hahahaha.

but yeah when a gurl enters these Spaces (the word space is gay too), it TOTALLY changes the dynamic. 1 gurl can change the dynamic of 100 men. if those 100 men are all desperate lonely hugless virgins!

it sidetracks the entire discussion and becomes desperate one upsmanship to compete for the woman!

kinda RUINS the INTEGRITY of the discussion.

obviously if all or most of the men had GFs or at least fook buddies, they wouldnt be so sidetracked by one gurl entering the discussion.

its so obvious that we are all SO DESPERATE for a woman that we would fall all over ourselves to appease and impress women who are ideologically, politically, morally OPPOSED to What We Believe. just gimme some leftist marxist communist baby killing SJW special snowflake anti white anti traditional puppy torturing college gurl action!

ok and the dream i had it involved some green gas that blew up in peoples faces and made them incoherent and stupid permanently. even just a little bit of it had a big impact. you breathed just one puff of it and you were a retard 4 lyfe. and kids were acting like this was the cool new drug.

anyway when i was a young nihilist throwing my life away i would sometimes look for edgy shock videos, faces of death type shit, to prove how tough and badass and nihilist i was hahahaha. yep a bad idea because you do become desensitized. but at some point i stopped looking at shit like that, i never got too deep into it thank god, and never watched any Professionally Produced and Staged Animal Torture Videos!!!!!!!!!!!!!!

really watching porno was more damaging to me. cuz i watched porno regularly since i was like 15 or 16!!!!! holy shit! and i didnt realize how it could warp your mind. especially when you never had anything to do with real women.

i mean i can not look at porno for MONTHS now but i fear the damage is already done.

stupid nihilist.

heh. if a gurl can get an abortion then she could be paid to kill a puppy with a high heel into its eyes. good lord. you wonder what that woman is like in evil life. probably cant tell her from any other woman hahahahaha. probably goes oooohhhhh soooo cuuuutteeeeeee when looking at puppies and babies. then kills them for degenerate oil sheikhs for 10 grand a pop hehehehehe.

i mean there ARE people who watch this sort of stuff, prob jerk off to it. i am thankful i am not THAT fooked up!

but yeah that kinda ruined my day! got the woman off my mind tho hahahaha.

4-5 months and nothing from her, well i guess she has forgotten about me hahahaha. i was hoping thanksgiving, xmas, new years might make her nostalgiac, make her RETHINK things hahahaha. but nooooooooo.

when i first met her i thought, well shes a nice gurl, but too much baggage for me to get really involved with.

then later i was like nope not too much baggage at all. very nice gurl. not a slut. some issues but who doesnt have issues. we all do. i have huge issues. i can totally live with this. i luve her.

then it was like how could she do this to me. well because she just has weird rels with men. but what woman doesnt. they are all sluts who let way too many men partake of their most precious resource.

so they say, in order to meet good traditional women, go to where good traditional women are. like church. or meetups of traditional neoreactionary nationalists racial realists hahahahaha. see the latter is all men. a sausage fest. and the few women are either attention whores, or they already have 5 kids. the latter is great. but…. damn. That Woman was not “A Traditionalist” but she was traditional where it counted, mainly she was not a promiscuous whore. and she was not super feminist. and she was kinda anti-gay if you can believe it. she was not in favor of the big gay marriage thing. so these things allowed me to put her on a pedestal as a really Cool Red Pill Traditional Gurl.

but the bad news was that she was just THAT bad at communicating with me.

she could communicate with me about some things, like her first boifrand, but other things, like her second boifrand, and most importantly her rel with ME, she could not communicate worth SHIT about those important things.

i wasnt great either but i tried to put it out there. but got shit on becuase i was so weak and unmasculine.

well i try to be more strong and masculine when i am with women but shit i had a moment ok???!?!?!?!?!

5 scoops of coffee per pot, that seems better.

anyway. yeah just the never knowing. was the whole thing a fantasy? fook that i know she felt close to me from…..say oct 2013 to about nov 2014. after that she was picking up my signals and then she started distancing. couldnt talk about it. could only distance. well i mean i see why, lots of people distance and avoid and are too cowardly to confront issues. i have done this myself. many a time. just not really with such DEVASTATING effects on another person!

thanks to everyone who likes and follows muh blog.  ideally i would do a youtube channel and maybe even google hangouts hahahaha. but then i would expose myself and not be able to be a leader in the reactionary movement hahahaha because my NEUROTICISM is not a great leadership quality in that universe.

heh. muh neuroticism has impacted a lot.

that feel when people can just look at you and tell within 5 seconds that SOMETHING is MAJORLY wrong with you. wait, youre saying youre 30+ years old, a jobless neet, quit your job because you cant handle being rejected by a gurl you never even fooked, have a college degree but you never made more than 15DAH and never moved out of home, had secs with only 1 girl, 2 times, 11 years ago, and have been spendng the last 5 months moping and whining and bitching? WHAT THE FOOK IS WRONG WITH YOU ????!?!?!?!?!?!!??!???!????!?!?!??!

hehehehe well muh poor fam does enable me cuz they dont know what else to do with me!!!

fam doesnt know what to do with me, i dont know what to do with myself, so i take 20 mg of citalopram a day, go to shrink once every 2 or 3 weeks to deal with the artificially prolonged crisis of being Harshly Dumped and trying to get a job. any job at this point.

waaahhhh wahhhh

anyway i was gonna say yeah youre not gonna meet Single Women if you go to meetups of your interests, because your interests are 99% male anyway hahahaha.

also, single women DONT NEED TO ADVERTISE and congregate in groups. they can pick their mates remember? and the ones who dont get married young have a big screw loose! they always think they can do better! and often pick the worst men! so yes actually they can do better, they just dont want to pick anything other than a thuggish deadbeat dark triad badboi, and if they have a history of picking that, uhhhhh they are not gonna stop picking those AFTER 25 hahahaha

hmm ad for a cnc machinist for 60 hours a week, need recent 12 months working experience, they dont want shiftless jobless bums hahahahahah. and 2 years of cnc experience. of course it costs 4500$ to do a cnc training program hahaha.

whats an od/id grinder

inside diameter outside diameter. i think this can tie in to CNC or computer numerical control.

there are a decent amount of “machine shops” in the area but uhhhhh i have no idea and no experience hahaha

i am just going to google maps and looking near muh home in like these industrial / commercial parks, finding the big buildings that have linked names of companies, machine shops, grinding, cnc, aerospace, metal, steel, suppliers, OEM, injection, molding, plastics, pumps, tools, dies, tooling, power, boring, drilling, grinding, hahahaha all this shit i have no idea what it means or wat do. but jobs for grown up working class men over 30. that are definitely not straight customer service or restaurant or retail.

heh wish for high school i had just done a cnc program in one year, an hvac program another year, an electrical program another year, a welding program another year.  shit if all high schools were like that every kid could be making 15DAH at age 18, rather than struggling to make 15DAH after 30+ hahahaha.

maybe have a month for customer service, a month for restaurants, a month for retail, a month for banking, a month for technical support. a month for carpentry, a month for od id grinding hahahah, a month for health care, a month for

basically…..ok.

MUH PERFECT HIGH SCHOOL SYSTEM FOR WHITE HOMELAND

kid has 4 years of high school right. uh they get 3 months off for summer. well you know i would have then work coops or internships during the summer to get experience in a company. these would be arranged by the school and no keed would be left behind hahahaha. no literally the school would place every kid into a summer work program, give the kid a choice of course, give us your top 5 choices from thsi list and well try to accomodate. no interviews, no competition hehehe. cuz EVEN HUGLESS VIRGIN AUTISTS GOTTA WORK FOR A LIVING.

also the kid would make money for his summer work. not some bullshit unpaid internship. the kid would learn the value of work, and the value of money, and not have to do it at fooking MCDONALDS, but doing something semi “skilled” right from the age of 14.

ok how about, each CLASS would be on a JOB/CAREER. take 8 classes every school year. 32 classes in 4 years.

use The 32 to learn, gain experience and knowledge, and make decisions about their future work.

i would say totally immerse them in each module for like 1 month. 1 month per class. and then just like train them like you would for a job. 2 weeks of training and then 2 weeks of on the job, with the same companies who would employ the students during the summers.

is this how they already do it in germany hahahahah with the Dumb Kids?

well I would include Smart Kid careers in there too. doctor lawyer engineer researcher scientist etc.

you could pick The 32 from the list of fastest growing, or probably better would be Most Job Openings. and if the most Job Openings are in McDonalds, then you teach from the point of view of a Store Manager.

  1. electrician
  2. hvacr
  3. welding (is that the same as pipefitting???)
  4. plumbing
  5. cnc machining
  6. mason / stone
  7. wood working
  8. carpentry / construction
  9. automotive
  10. aerospace
  11. medical doctor
  12. nurse
  13. police
  14. fire
  15. lawyer
  16. mechanical engineer
  17. tech support
  18. systems analyst
  19. accountant
  20. restaurant
  21. retail
  22. biotech
  23. machine shop
  24. banking / finance
  25. (this is all off the top of my head super fast) teacher
  26. Software Engineer
  27. Electrical Engineer
  28. restaurant server
  29. call center
  30. customer service rep
  31. sales (these to all work on your peopel skills!)
  32. priest / religious

ok im cut off now hahahaha. note that these should be focused more on ACTUAL JOBS and job titles and Jobs that actually exists, rather than DEGREES which supposedly prepare you for a range of jobs.

NO. I will prepare them for the ACTUAL jobs, one by one.

there will be a number of very customer service oriented jobs so they get experience and knowledge on how to talk to people and build people skills.

that will then probably help them with Dating and Friends and Social and taking care of their life.

well…life skills are very important tho and many families dont teach them. so i would teach:

33. dating

34. communication In Relationships

35. renting a house

36. buying a house

37. personal finance and not going into debt

38. cars

39. health care

40. retirement

41. good physical health

42. good emotional health

just spitballing on some important life skill classes. i think we could tack on an extra year to my Awesome Super High School!

and then the kids could go to college if they wanted………..or they could start making at least 15DAH right out of high school. actually I would MAKE them do that for at LEAST one or two years. two years.

they could go to Cheapest Community College or Online COllege in their spare time if they wanted.

then after 2 years of work minimum they could go to a University for a Job Oriented Degree. STEM of courshe. all non stem departments would be shut down and the marxist phds made to work in call centers, restaurants, and retail hahahahaha.

of course the kids would work with counselors throughout their schooling. and the counselor WOULD get them in a summer work as well as an after skool job. trying to match it up halfway decently with the kids Skills and their personal Preferences. for example everything I was GOOD at, I also HATED. this is why i eventually Gave Up on everything.

oh thank GOD MW is doing his MIlleniyule Hangouts. they have richard spencer on there right now, he is talking quite a bit. he is a pretty big name. these hangouts have been getting some pretty big names. yesterday they had greg johnson and henrik palmgren. day before they had sargon of cukkad hahahaha. i guess we are not supposed to like him because hes dishonest. i am fine with not liking him hahaha. but he is HUGE on youtube. these “celebrity” level types basically do this for their CAREER, and woes is having them on for the very first time. basically meaning the Big Guys have been noticing Woes, AS THEY SHOULD. CANT CLOSE THE WOES. MW is awesome.

i wouldnt blame him if he wanted to take a break rather than doing 7 days in a row!

Advertisements