OVERBEARING

914

the problem with her cutting me off like this is not ONLY does it feel she is not treating ME like a human being……

it ALSO makes me less able to see HER as a human being. more of a monster. more of that Monstrous Stereotype Woman Yes All Women Woman, All Women Are Like That Woman. and i can attribute all sorts of things. like she treated me like scum BECAUSE of Alpha Omega Game / Career Mating Market Matrix.

I guess its very important that that matrix did not factor into her decision with me. even though I like and agree with that matrix. but i just felt that because she KNEW me, she could treat me more as an individual and that Our Case would be Special.

its one thing when you just fook each other for a few months and it does work out, ie all my past pseudo relationshits.

its another thing when you know each other over a few YEARS and respect each other and dont naturally drift apart.

anyway yeah it dehumanizes HER as well as ME.

listened to some davis mj aurini. his youtube is less Stark and more Funny than his writing. this is attribute to talking generally being better than writing, period. i would be talking to you right now if i were not cowardly!

“the most decadent sluts since the fall of rome”

dat title pulled me right in.

anyway in that one he basically said that sex is sacred and special and trying to separate sex from love, and giving sex away for such a low price, is a race to the bottom, and sluts ruin it for everyone, and that a broken heart is very very painful. so i agreed 100000% hahahahahaha.

anyway when she throws me away like this i can make up all those horrible theories like she was one of the All Women, who rejected me because i was a loser at Game and Career. well its true isnt it?

but she seemed to have respect for me during our friendship even though she knew perfectly well at that time that i was a loser at game and career, and she didnt seem to care, she accepted me for who i was, i didnt have to pretend, i could just be myself.

but yeah basically by me changing the game, i change the rules of the game too, and when i want to Court Her Romantically Love Secs, then there is a whole new way of reckoning Respect.

i guess that is hard to deal with. i didnt really have a different way of reckoning respect regarding her.

“womens sexual liberation” hehehehehe

yeah he looks like a virgin and kinda has that atheist fedora niceguy pedestal white knight mlady virgin creepiness about him, i was judging the book by its cover, and that put me off of listening to him for the longest time. and his voice takes some getting used to. he sounds really smug and arrogant and kind of annoying and kind of gay hahahaha.  but thats just the way he talks. or the image he intentionally cultivates with his gothic look or whatever and always smoking cigarettes and drinking scotch or something. i can understand wanting to be rebellious but whatever. somebody new to listen to.

yeah heartbreak is horrible. she went from being one of my favorite people to being my least favorite. she went from being a decent human being who treated me like human being, to a monster who treated me like garbage. and it happened overnight.

we were both heading towards our breaking points, in my case being in horrible love wiht her, in her case just cutting all ties and being done with me completely and forever.

we both hit the breakign points at pretty much the same time.

i just think she is being unfair in hating me so much. what did i do that was so wrong? i got feelings for her? i did not Respect Boundaries? yeah i guess. this shit is so fooking stupid. what do you do when someone doesnt want to talk to you though? you cut THEM loose. of course i could not do that because i was emotionally compromised by muh eternal unconditional luv for her.

its HARD to just cut somebody loose when you luv them, and they dont want to talk to you.

well i dont doubt that i will do things better in the future, will have learned my lesson; but i DO doubt i will meet another female friend i could get feelings for, in the future! i mean i am getting super old and she was already 8 years younger than me!

ok. how about this. when one person wants to just walk away from a 2 year relationship, and the other person wants to talk about, we might not be able to fix it but lets at least communicate, you OWE IT TO THEM to talk to them, to communicate with them, to give your feelings and listen to their feelings, unless they are Physically or Emotionally Abusing you.

now i was emotionally annoying her, because i was pushing her to talk, but i was not ABUSING her. her Silent Treatment and Avoidance was more Emotionally ABUSIVE!!!

to the point that i VOIDED everything when i got feelings: theres no RULE that you VOID everything. [i am trying to TALK BACK to my Constant, Automatic NEgative Nihilistic Discouraging Thoughts. Verbal Judo hahahaha]. every situation is gonna be different. if there IS any RULE, its that the two people need to TALK to each other to figure out what happens to the relationship now that one person has feelings.

i just cant blame it on her being a decadent modern woman. theres nothing i can blame it on other than maybe she has Personal Psych Issues which I dont really know about, although its nothing related to Type 2 Personality Disorders, Narcissism, Borderline, Hysterical, well what she did was kinda sociopathic but she wasnt a sociopath, i dunno. she was Just Done.

so maybe she feels bad, but she’s just too Done to apologize, so i have to Reach out to her if i want an apology? well i want an apology, but what i REALLY want is to get with her.

and if she really wanted to GET with me, well she would have. she would have made the leap because there was something in it for her. there was nothing in it for her if she didnt have feels.

so its safe to say she doesnt want to date me in other words.

so i am not gonna reach out for an apology! cuz what i really want is to be with her.

so she hates me? because…..i was pushy and made her feel uncomfortable? because she thought i was HIDING something from her? i was going crazy because i didnt WANT to hide it from her! I was knocking at the door but she wouldnt open it.

yeah i did things poorly, i should have just Confessed in an Email at least 50% earlier than i did. not after 10 months but after 5 months.

shit. 3 months. 3 months is good for everything.

EXCEPT FOR getting over a heartbreak. that prob takes more like 6 months.

and also having secs. that should be at LEAST 6 months of dating and really getting to know and trust someone.

the role of sex is to bond men and women together in long term monogamous rels, to make them fall in love with each other.

did i mention i finally made that phone call i have been dreading for weeks. it went as well as i could have hoped. the person knew immediately what i was talking about and was like yep theres an error there, they shouldnt be charging you that, well get it fixed, sorry about that. took 2 minutes. and i said thank you very much.

because i am so used to me being confused all the time, and people in my office passing the buck and doing runaround not because they were lazy, but because they were confused and couldnt  get help from our superiors fast or reliably enough.  got flustered because we didnt know what we were doing, asked for help, got SHITTY help, STILL didnt know what to tell the person, couldnt transfer them to someone who actually UNDERSTOOD the situation, and then took the “easy way out” of saying uhhhhhhh we cant fix that or you need to talk to so and so.

one of my least favourite aspects of the job.

but yeah she was a much bigger part of my life than i was of her life. so it hurts me much more.

technically she didnt hurt me…….but kinda yes she did. she cant help if she doesnt like me, but she CAN help how she responds/reacts to the situation. someone always gets hurt in a rejection, but the rejector can help MINIMIZE that pain, and i believe they SHOULD, that thats the morally right thing to do.

heh. i am obsessed basically with convincing myself that i am not the bad guy, because i am not certain that i didnt do something horrible, and i deserve this treatment!

well i can conclude that i in fact do NOTTTTTTTT deserve this treatment. i didnt DESERVE to live happily ever after, but i did deserve to be Let Down Easier.

i dont know WHY thats so important to me. because i believe it could have reduced the INTENSE pain i have been suffering for a damn long time, AND because i want to believe that i’m not wrong for wanting communication.

im not wrong for wanting communication, but i went about askign for it in a bad way. next time i will know better.

honestly i had never been in this position before. falling in luv wiht a female friend. after knowing them for a DAMN long time.

i was a huge pussy about telling the previous woman i had feelings for her too. cuz we worked together too. hahaha jobs are the only way i meet women. i didnt want it to endanger our job. so i waiting 9000000 years until she left the job first, then pulled the trigger, got rejected of course, still managed to do the easy job, then met woman2015 at the same easy job, didnt have feelings for HER, but became friends, and she got us both jobs at the new place, which was horrible, but paid way more, and i quit THAT job because the rejection was too much to take!

very IRONIC dont u think hahahah.

well, the LORD was trying to tell me that i either needed to end this job, or end this CHARADE of a rel. i guess He just wanted me to end both and quit deluding myself hahahaha. but oh GOD the pain. maybe he could help me with the pain though.

but i have gotten a lot better about Brisk Jogging.

well only 6 miles today and not 9 hahaha but i blame the nyquil hangover lol.

i budgeted 16 hours but it wasnt enough. next time budget like 18 hours hahahaha.

start drinking nyquil from the moment you get up in the morning hahahaha

actually some indica budz would be just as good but the shame and stigma hahahaha.

ironic that muh female fren was my only source for that hahahaha. yeah i am glad i got rid of the stuff i had left over from her.

she was nice enough to ask if i wanted anything when she went, i thought that mean she still had respect for me as a human being.

being in luv with her was a nice little break from being a huge loser at life; and now i am an EVEN BIGGER loser, without that job. that horrible horrible job.

and that horrible lie of a “friendship” hahahaha. and now she remembers it the same way hahaha.

well i wasnt trying to LIE to her! i was trying to tell her the truth and it was becoming an elephant in the room, it was OBVIOUS to both of us that something needed to be talked about!!!!!!!!!!!

so i dont see it as a lie. a lie is them asking you is everything all right, is there something you wanna tell me? and you say no.

not please i have something to tell you and nope no dont want to hear it.

but i didnt SAY i have something to tell you. i said pleaeeeeeesseeeee can i hang out wiht you. over and over again. then pleeeease i feel im losing u and i dont want to lose u. then please our friendship is hurting, lets communicate abotu it more. then im sorry again to be weird to u then the silent treatment began and that was it.

SURE i was OVERBEARING. thats another great word for what i was. overbearing. but i was overbearing BECAUSE the issue was not getting resolved. and i could only resolve the issue with HER cooperation. which she was totally unwilling to give.

and was therefore the most disappointing end to 10 months of disappointment, which altogether was a horribly disappointing end to one of the best rels with a woman i ever had in muh whole life. the end.

of COURSE i am going to be heartbroken! for a long time!

way more than 2 months! we are at the 2 month anniversary of the Freeze Out BTW.

i just wished we could have talked. or communicated. that is all. is that too much to want? is that unreasonable? i dont think so.

but does me asking for that talking in The Wrong Way, in a eyr Overbearing way, make me the bad guy? i mean its not super smooth, but i dont think asking for a good thing in an overbearing way makes me the bad guy!

but i still am angry at her because i dont think it would have been THAT hard or painful for her to say OK WHAT DO YOU WANT ALREADY UGHHHHH

MUCH less painful than what im going thru now. although she did not intend to cause me this much pain, she could have stopped a decent amount of pain, and i really wish she had.

Advertisements